E fa'afefea ona maua tupe e ala i le matamata i ata tifaga, e mafai ona e maua se tupe i le matamata i ata?

Talu ai nei, na fesiligia ai i matou i fesili e pei o le auala e mafai ai ona ou maua se tupe e ala i le matamata i ata tifaga i luga o le initaneti, pe mafai ona ou maua se tupe i le matamata i ata vitio i luga o le telefoni, pe mafai ona ou maua se tupe e ala i le matamata i faʻasalalauga? E pei ona e iloa, o auala e maua ai tupe i luga ole laiga e matua eseese lava i aso nei. E tele naua auala e mafai ai ona e maua tupe i luga ole laiga e ala i se telefoni poʻo se komepiuta.



Talu ai nei, na taʻu mai e matou tagata asiasi ia i matou "E mafai ona ou maua se tupe e ala i le matamata i ata tifaga i luga o le upega, pe i ai se mea e pei o le faia o tupe e ala i le matamata i vitio?' na amata ona latou fai atu le fesili. Na matou filifili e tatala le faila o le mauaina o tupe e ala i le matamata i ata tifaga i luga o le initaneti ma maua tupe e ala i le matamata i ata vitio.

maua tupe e ala i le matamata ata i luga o le initaneti

E moni le mauaina o tupe i le matamata i ata? E faʻafefea ona maua se tupe e ala i le matamata i vitio youtube? O le a tatou tali muamua i nei fesili. Ina ia faʻamaoni, afai tatou te fai atu o le averesi o tagata faʻaoga initaneti e mafai ona maua tupe e ala i le matamata i ata tifaga, e le o se faʻamatalaga saʻo. Ina ia maua se tupe e ala i le matamata i ata tifaga, e tatau ona avea oe ma se tagata faitio ata tifaga.



Atonu e te fiafia i: E te manaʻo e aʻoaʻo auala sili ona faigofie ma vave e maua ai tupe e leʻi mafaufau i ai se tasi? O auala muamua e maua ai tupe! E le gata i lea, e le manaʻomia se tupe faavae! Mo fa'amatalaga Kiliki

Autu fa'atatau: Polokalame fai tupe

O le mea lea, o le faia o tupe e ala i le matamata i ata tifaga e le o se tasi o auala sili e maua ai tupe mo tagata faʻaoga initaneti, faletua poʻo tamaiti aʻoga e pei oi matou. Mo tamaiti aʻoga, faletua poʻo tagata e fia maua se tupe faʻaopoopo, e sili atu le lelei o auala e maua ai tupe maua faʻaopoopo nai lo le mauaina o tupe e ala i le matamata i ata tifaga.

Mo se faʻataʻitaʻiga, e tele auala eseese e pei o le suʻeina o tupe e ala i le taʻaloga, maua tupe e ala i le faʻamaeʻaina o suʻesuʻega, maua tupe i pepa o galuega, maua tupe e ala i le tusiaina o tala. O nei auala e maua ai tupe ua matou lisiina o le a faigofie ma sili atu tupe maua nai lo le taumafai e maua tupe e ala i le matamata i ata tifaga.


O auala uma e maua ai tupe e ala i taʻaloga, faʻatumu suʻesuʻega, faia o galuega ma le tusiaina o tala i luga o la matou upega tafaʻilagi ua maeʻa suʻesuʻeina auiliili ma lava faʻamatalaga ua tuʻuina atu e uiga i le auala e maua ai tupe. Ina ia ausia auala moni o le faia o tupe i luga o le Initaneti, ua lava le faitau i tala talafeagai i luga o la matou 'upega tafaʻilagi.

O nisi nei o auala sili ona atamai tusitusia ma aoga tele e maua ai tupe, matou te le fautuaina oe i auala ma metotia e le maua ai tupe, ae na o le gaoia o lou taimi.

Afai tatou te toe fai atu i totonu o le auivi o iloiloga o loʻo tusia i luga, maua tupe e ala i le matamata ata tifaga po o le faia o tupe e ala i le matamata youtube vitio auala e pei o le "ioe o nei metotia e matua faasaoina lava le tele o tupe, taumafai nei loaAfai matou te fai atu ', matou te le taʻuina le mea moni.

E mafai ona e maua se tupe i le matamata i ata tifaga?

E mafai ona e maua se tupe e ala i le matamata i ata tifaga? Ioe, ioe, ae o le a manumalo e le oi latou e matamata i le tifaga, ae o le au gaosi ma le au faasalalau o le ata tifaga. E leai se tasi e totogi oe mo le matamata i ata tifaga. O nisi saite e te matamata ai i vitio ma ata tifaga ma tuʻu le tele o faʻasalalauga i nei vitio, aʻo latou maua tupe mai nei faʻasalalauga, e mafai ona latou avea oe ma paaga tupe maua, tusa lava pe itiiti. I lenei auala, e mafai ona latou folafola atu ia te oe e te maua se tupe, ae o tupe maua e te mauaina e faafesuiai mo le matamata i vitio po o ata tifaga mo itula o le a faʻaalia i sene. E le gata i lea, e toetoe lava a le mafai ona maua na tupe maua e fai ma totogi i lau teugatupe.


Atonu e te fiafia i: E mafai ona maua tupe i luga ole laiga? E faitau fa'amatalaga fa'ate'ia e uiga i le mauaina o tupe polokalama e ala i le matamata i fa'asalalauga Kiliki
O e mafaufau pe fia se tupe e mafai ona e mauaina i le masina e ala i le taʻalo i taaloga ma se telefoni feaveaʻi ma fesoʻotaʻiga initaneti? Ina ia aʻoaʻoina taʻaloga fai tupe Kiliki
E te manaʻo e aʻoaʻo ni auala manaia ma moni e maua ai tupe i le fale? E fa'afefea ona e maua tupe e galue mai le fale? Ina ia aoao Kiliki

Mo nei mafuaaga, matou te le mafaufau ma fautuaina le faia o tupe e ala i le matamata i ata tifaga o se auala aoga e maua ai tupe i luga ole laiga. O le a fai sina mea ula, ae matou te le pepelo pe afai matou te fai atu e oʻo lava i talosaga e maua ai tupe e ala i le faʻatumu o suʻesuʻega o le a sili atu le mauaina o tupe i le matamata i ata 🙂

maua tupe e ala i le matamata i vitio youtube

O le isi fesili o le "auala e maua ai tupe i le matamata i vitio youtube” o le fesili lea. E le mafai ona maua se tupe e ala i le matamata i vitio i luga o le Youtube. Afai e te matamata i vitio e faʻatupe ai le YouTube, o le a avea ma tagata faʻasalalau le vitio, ae le o oe, e maua le tupe. E le gata i lea, o le kamupani youtube e leai se faʻaaliga poʻo se faʻasalalauga e maua ai tupe mo tagata matamata vitio.

luga ole youtube e ala i le lafoina o se vitio E mafai ona e maua se tupe, pe a e ausia ni tulaga patino, o le ae mauaina tupe maua faʻasalalauga o se tagata faʻasalalau vitio aʻo matamata au vitio i luga o le youtube. O le a tatou iloiloina auiliili lenei metotia ma maua tupe mai le youtube O le a matou aʻoaʻoina oe i mea lavelave uma. Ae o le taimi nei la tatou autu maua tupe e ala i le matamata i vitio youtube ma e tatau ona tatou toe fai atu e le mafai se mea faapena.



E mafai ona e maua se tupe e ala i le matamata i faʻasalalauga?

I le ala, sa matou mananao foi e paʻi atu i lenei mataupu. E iai le ita i luga ole initaneti. Matamata i faasalalauga i luga o le telefoni ma maua se tupe. Afai na e faitauina a matou faʻamatalaga i luga, ua uma ona e malamalama i le faʻatatau o le pisinisi. O le a la le mea: e le mafai ona e mauaina se tupe i le matamata i faʻasalalauga.

Ioe, e iai i latou e maua tupe e ala i le matamata i faʻasalalauga. O ai i latou? O le mea moni, o latou na faia le faʻasalalauga o loʻo fesiligia ma tagata na faʻasalalau le faʻasalalauga. O le mea lea, nai lo le feagai ma le faia o tupe e ala i le matamata i faʻasalalauga, o le feagai ai ma le faia o tupe o se faʻasalalauga faʻasalalauga o le a sili atu mea e maua ai.

E ui lava e tele talosaga e pei o le mauaina o tupe e ala i le matamata i faʻasalalauga i faleoloa Android ma iOS, afai e te faitau i faʻamatalaga o talosaga feaveaʻi o loʻo fesiligia, o le a e vaʻaia o talosaga e maua ai tupe e ala i le matamata i faʻasalalauga e le aoga ma e leai. iai so'o se mea e maua ai tupe.

I se isi faaupuga, afai e te vaʻai i se mea e taʻua o talosaga e maua ai tupe e ala i le matamata i faʻasalalauga (lea e leaga ai le tele o nofoaga o loʻo faʻasalalau e pei e leai se mea faapena, e ui lava e leai se mea faapena), ia tatou taʻu atu e leai se mea e maua ai tupe. auala.

Autu fa'atatau: Tupe e maua ai taʻaloga

I'uga: Su'e tupe e ala i le matamata i ata tifaga, matamata i ata vitio, matamata fa'asalalauga ile initaneti

O se taunuuga, afai e tatau ona faia se iloiloga i le malamalama o faʻamatalaga o loʻo i luga, "E fa'afefea ona maua se tupe e ala ile matamata i ata tifaga ile initaneti?","mauaina o tupe e ala i le matamata i fa'asalalauga e moni pe pepelo? ”,“E mafai ona maua tupe e ala i le matamata i vitio youtube?Matou te manatu ua matou taliina au fesili auiliili.

I se aotelega, e le mafai ona maua se tupe e ala i le matamata i faʻasalalauga, o le faia o tupe e ala i le matamata i ata tifaga e naʻo le au faʻataʻitaʻiga faʻapolofesa, e le mafai ona maua tupe e ala i le matamata i ata vitio. O i latou e maua tupe mai fa'asalalauga, vitiō ma ata tifaga o i latou ia e gaosia ma fa'asalalau.



Atonu e te fiafia foi i nei mea
fa'amatalaga